loading...
برترین وب رئال مادرید
آخرین ارسال های انجمن
سپهر بازدید : 115 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)


تو فصل را با یک قرارداد جدید شروع می کنی که تا 2018 اعتبار دارد .
به خاطر این تمدید خوشحالم و نمی توانم آن را کتمان کنم . این برایم خشایند است که چرا که نشان می دهد که باشگاه به من اعتماد کامل دارد . این یک قرارداد طولانی مدت است و به خاطرش خوشحالم و باعث می شود که برای تلاش و جنگیدن ، اعتماد به نفس پیدا کنم .

این قرارداد تقریبا مادام العمر است .
این که می دانم می توانم تا 29 یا 30 سالگی در رئال مادرید بمانم به من آرامش خاطر می دهد . این یک قرارداد طولانی مدت است و سعی می کنم که از بازیها لذت ببرم و به پیشرفتم ادامه دهم . اگر بتوانم فوتبالم را در رئال مادرید تمام کنم ، عالی می شود اگر نه ، ببینیم چه می شود . اما مهم این است که در این باشگاه ثبات فوق العاده ای خواهم داشت که این حس خوبی به من می دهد .

فکر می کنی هواداران تو را اسطوره خود می دانند ؟
وقتی آمدم به من گفتند که به دست آوردن دل هواداران در برنابئو خیلی مشکل است اما آرام آرام به آن رسیدم و خیلی بابتش خوشحالم . محبتی که از سوی افراد به من می وشد فوق العاده است و امیدوارم که تا مدتها در این جا بمانم چرا که حقیقتا عالی است .

برنابئو توانسته که بهترین دی ماریای ممکن را ببیند یا جای پیشرفت داری ؟
فکر می کنم چیزهای بیشتری در توانم باشد ، می توانم بهتر شوم . در پیش فصل دیدیم که هر لحظه می توانم بهتر شوم و در هر بازی جای پیشرفت دارم . من به پیشرفت بازیم توجه دارم و سعی می کنم که هر چقدر که ممکن است پخته تر شوم و بیشتر پیشرفت کنم . هر روز عزمم برای تلاش و کمک به تیم بیشتر می شود تا آن را کمی بزرگتر کنم .

مورینیو در پیشرفتت چقدر موثر بوده است ؟
خیلی . با این مربی از هر نظر پیشرفت کردم . از نظر تاکتیکی بهتر هستم و به کارهایی که انجام می دهم اعتماد بیشتری دارم . اعتماد فوق العاده ای به من شده است و از این بابت سپاسگزارم . در زمانی که در بنفیکا بودم به من اعتماد شد و حالا با این تمدید قرارداد ، من در پروژه ای بلند مدت در کنار تیم خواهم بود . تردیدی نیست که مورینیو یک مربی بسیار خاص برای من است . با او هرسال پیشرفت می کنم و با توجه مصدومیت هایی که سال گذشته داشتم ، می توانم از این بهتر هم شوم .

نمی ترسی که دوباره مصدوم شوی ؟
آن را فرامو شکردم . پارسال حقیقتا بد آوردم چرا که سه ماه مصدوم بودم و نتوانستم به تیم کمک کنم . حس می کردم که ناتوان هستم و این مرا عصبانی می کرد چرا که می خواستم اما نمی توانستم . اما خوشبختانه گذشته ها گذشته است . حس خوبی دارم . می خواهم به تلاش برای پیشرفت در تیمم ادامه دهم .

تیم را برای لالیگا چطور می بینی ؟
خیلی خوب ، خیلی خوب . تیم را منسجم می بینم . ما فصل را خوب تمام کردیم و تیم از هر نظر مستحکم و امیدوار نشان می دهد . مربی گفت که کارمان در این تابستان فوق العاده بوده است و ما کاملا مطمئن هستیم و امیدواریم که فصل را به بهترین شکل ممکن شروع کنیم .

پس از فصل فوق العاده ای که داشتید ، جای پیشرفت دارید ؟
این تیم می تواند خیلی بیشتر برنده باشد و جامهای بیشتری ببرد . هر سال که در کنار هم هستیم سعی می کنیم که بهتر شویم و امیدواریم امسال بتوانیم یک گام به جلو برداریم . سبک کاری و بازیکنانی که داریم باعث می شود که این تیم هیچ سقفی برای خود تعیین نکند . برای رسیدن به اهدافمان باید سخت تلاش کنیم چرا که هیچ کس قید چیزی را نمی زند . انتظار یک فصل فوق العاده را داریم .

از نظر تیمی چه چالشی برای این فصل داری؟
باید سعی کنیم که جامهای بیشتری با رئال ببریم . به خصوص چمپیونزلیگ که مهمترین است و می خواهیم به آن دست پیدا کنیم و فکر و ذکرمان همین است .

و فردی ؟
من دوست دارم که در میان 10 بازیکن برتر جهان باشم و امیدوارم در این مسیر همه چیز برایم روبراه باشد و به پیشرفت ادامه دهم .

دوست داری روزی توپ طلا را ببری ؟
بله ، چرا که نه ؟ هر چیزی می تواند حرکت کند . من هرگز فکر نمی کردم که در رئال بازی کنم و حالا در این جا هستم و هرگز فکر نمی کردم که در میان غولهای فوتبال باشم و خدا را شکر این فرصت را پیدا کردم . شرایط فعلا برایم روبراه است . امیدوارم که در میان ده تای برتر جهان باشم و پس از آن باید دید که برای توپ طلا چه می شود .

تو نشان داده ای که هیچ چیز برایت غیرممکن نیست .
حقیقت این است که من خیلی جنگیده ام . اوضاع برایم روبراه تر می شود و امیدوارم به پیشرفت ادامه دهم . من به عنوان بازیکنی بی نام و نشان به بنفیکا رفتم ، محبت همه را جلب کردم و فکر می کنم که به خوبی نشان دادم که لیاقت این پیراهن را دارم . می خواهم امسال به پیشرفت ادامه دهم و پاسخ اعتمادی که به من شده را بدهم .

خود را یک مادریدیستا می دانی ؟
بله، در این جا خوشحالم . با تمام وجودم در خدمت این پیراهن هستم ، جانم را برای رئال می دهم و هواداران دوستم دارند .

هواداران فداکاری تو را دوست دارند . این انرژی که در بازیهایت داری را از کجا می آوری ؟
حقیقتا نمی دانم ، من همین طور هستم . فکر می کنم که ساختار بدنی من این گونه باشد و باعث شود که این تلاشها به ثمره بنشیند . از زمانی که بازیها شروع می شود در ذهن خود این گونه فکر می کنم که باید برنده باشم و امیدوارم که تا سالها به این رویا ادامه دهم .

پارسال در زمینه پاس گل بهتر شدی ، برای خودت آماری از نظر گل و پاس گل برای این فصل تعیین کرده ای ؟
نه (می خندد) راستش امیدوارم که آمارم از نظر گل و پاس گل بهتر شود . در پست بال راست بازی می کنم ، جایی که مربی مرا در آن قرار می دهد . درست است که این باعث می شود که حرکات انفجاری بیشتری داشته باشم . من به جلو نگاه می کنم تا پاس گلهای زیادی بدهم و در گلهای تیم نقش داشته باشم . این نشان می دهد همه چیز روبراه است .

پس از والنسیا با بارسا بازی می کنید ، این بازی را چه کار می کنید ؟
اول به لالیگا فکر می کنیم که بزرگترین بازی است که پیش روی ماست و سعی می کنیم که به کارمان اهمیت بدهیم . بازی به بازی رسیدن به اهدافمان آسان تر می شود . در رئال که هر سه روز یک بار یک بازی بزرگ دارد ، نمی توان حریف خاصی را مد نظر گرفت . همهبازیها مهم هستند و نمی توانیم ببازیم . فاشر خیلی زیاد است .

اما برگزاری سوپرکاپ مقابل بارسا خاص است .
پارسال مقابل بارسا بازی کردیم و نبرد جالبی بود . در طول فصل چند بار برابر آنها قرار گرفتیم و می دانیم که باید برنده شویم . این بار فاکتور میزبانی به سود ماست و این خیلی مهم است .

چه پیغامی برای هواداران داری ؟
امیدوارم امسال هم از ما حمایت کنند ، همان طور که همیشه کرده اند . همه تلاشمان را می کنیم تا در همه تورنمنت ها برنده باشیم .

برچسب ها di maria ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برترین وب رئال مادرید ، پاتوقی خوب برای مادریدیسموهای ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام شایسته ی توپ طلا هستند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 315
  • کل نظرات : 261
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 157
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 370
  • بازدید ماه : 173
  • بازدید سال : 13,006
  • بازدید کلی : 129,249